reklama

Proste

aaaaaaaaaaa nasla som ju konecne :DDD heeeeh....ale az teraz ju tu dat hmmm dlho som rozmyslala ale sak co nic sa nestane ked ju sem az teraz hodim aj ked...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

 Proste ta mam rada,
ako to povedat inak?
potichu,
pomaly,
som otrokom terajsej doby,
a tvrdim to tiez,
ze laska je.
Proste na nu ziarlim.
Kto to pochopi?
dazd?
i ked to boli
ty ne
len sa nechavas unasat skutocnostou
ze sa s tebou zahrava
a ze ta isti.
Proste sa mi pacis.
Ako slnko, ako mraky,
nikto mi to neveri,
a ja sama sebe tiez,
a tak sa modlim
kazdy den:
,, tak prid sem".
Proste to nechapem.
Ako noc a ako den,
niektori mi tvrdia,
ze si len sen.
Ja na to vsak neskocim
ale dalej dufam,
ze skoncim ti v naruci.
Proste chcem len teba.
Viac nez jedlo, viac nez vodu,
lenze ty si slepy,
viac, nez dospeli,
viac, nez kopa deti,
ale ako to povedat,
ked sa pusa boji
a srdce tak tuzi.
Proste ju neznasam.
Za tie bodne rany
sposobene slovami
do mojho srdca brany,
a ako sa tvari,
lahostajne.
Preco to nevidis?
Proste neviem ako
dalej tu bez teba byt,
rymy sice skladam,
ale velmi bolia.
Kazde slovo,
kazdy riadok,
tak preco ich nepouzit...


Viktoria Bathoryova

Viktoria Bathoryova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som cvok, no co... Zoznam autorových rubrík:  DepresieeeeeAbout PandemoniaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu